شناسهٔ خبر: 60786620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزنه برداری جایزه بزرگ کوبا؛ دومین گام داودی برای رسیدن به پاریس

علی داودی دارنده مدال نقره المپیک توکیو امشب از ساعت 23 در رقابت های جایزه بزرگ کوبه به روی تخته می رود.

صاحب‌خبر -

وزنه برداری جایزه بزرگ کوبا؛ دومین گام داودی برای رسیدن به پاریسبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های وزنه برداری جایزه بزرگ کوبا که یکی از مسابقات گزینشی المپیک محسوب می شود امشب با رقابت های دسته فوق سنگین مردان در شهر هاوانا به پایان می رسد.

داودی یکشنبه شب از ساعت ۲۳ به روی تخته رقابت می‌رود که رقیبان سنتی وی مانند لاشا تالاخادزه، مان اسعد، گورمیناسیان و لالایان غایب هستند. به نظر می‌رسد که داودی برای کسب نشان طلای دسته فوق سنگین مسابقات جایزه بزرگ کوبا رقیب جدی نداشته باشد.

داودی از سال گذشته که در رقابت های جهانی کلمبیا حضور داشت وارد چرخه گزینشی المپیک شد و این رقابت ها دومین حضور وی برای کشب سهمیه المپیک است.

سیدرسول معتمدی دیگر نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها بود که در گروه B وزن ۱۰۲ کیلوگرم حضور داشت و تنها وزن‌کشی کرد. مسابقات وزنه‌برداری کوبا نخستین گزینشی المپیک معتمدی بود. قهرمان جهان و آسیا به خاطر مصدومیت در لیگ وزنه‌برداری ایران رقابت‌های جهانی کلمبیا و قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی را از دست داد. معتمدی با وزن‌کشی در رقابت‌های کوبا عملا وارد چرخه گزینشی المپیک شد.

نظر شما