شناسهٔ خبر: 60785110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام يك گروهك تروريستی مسلح در مرزهای ميانی سيستان و بلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، از انهدام يك گروهك تروريستی مسلح ، هلاكت يك نفر و زخمی شدن تعدادی از اين گروهک تروريستی در مرزهای ميانی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان،  سردار رضا شجاعی گفت: مرزداران سيستان وبلوچستان كه با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتي از قصد ورود يك تيم تروريستي مسلح از حوزه گروهان مرزی مزوّر هنگ مرزی زاهدان به خاك كشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهيدات مناسب، با برنامه‌ريزی دقيق عملياتی به محل مورد نظر اعزام و به موقع مرزداران اقدام به اجرای كمين هدفمند و محاصره منطقه کردند كه با گروهك تروريستی درگير شدند .

سردار شجاعي خاطرنشان كرد: با استقرار عملیاتی مرزبانان در منطقه شناسایی شده، مرزبانان پس از ساعت ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ايران را داشتند مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آنها به صورت مسلحانه درگیر كه درگيری یکی از اعضاي گروهك تروريستي به هلاكت و تعدادی نيز زخمی كه اعضای گروهك که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل فراری شدند .

فرمانده مرزبانی استان اظهار داشت در اين عمليات  یکی از همكاران نيز مجروح كه بلافاصله به مركز درماني انتقال كه حال عمومی وی رضايت بخش است.

نظر شما