شناسهٔ خبر: 60777197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب قهرمان جهان با آزادکاران جوان سرشاخ شد

تهران- ایرنا- مربی روس تیم ملی کشتی آزاد، با دعوت سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در اردوی این تیم حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، محسن کاوه در مورد حضور ماگومد عیسی حاجی‌اف در اردوی آزادکاران جوان گفت: با توجه به اینکه سبک کشتی روس‌ها با کشتی ما متفاوت است و در زمانی که عیسی حاجی‌اف کشتی قهرمانی را پیگیری می‌کرد و در لیگ ایران نیز حضور داشت،‌ عملکرد فنی او را دیده بودم و برای آموزش فنون سر و گردن به سبک روس‌ها، او را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کردم.

کاوه تصریح کرد: اعتقاد دارم قهرمانان کشتی ‌کلاس و سبک خود را دارند و دارای شیوه‌های متفاوت مبارزه و شگردهای خاص خود هستند. ما در اردوی آمل از مهدی تقوی دارند ۲ مدال طلای جوانان دعوت کردیم تا شگردهای زیرگیری و ریزه‌کاری‌های خود را به آزادکاران جوان یاد بدهد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد اظهار داشت: حضور حاجی‌اف به‌عوان کمک مربی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد کاملا دوستانه و فقط برای این است که بتوانیم از نزدیک با سبک کشتی روس‌ها به خصوص سر و گردن گرفتن‌ها و کار دست‌ها که با کشتی ایران متفاوت است، آشنا شویم.

وی اضافه کرد: اکثر کشتی‌گیران برتر دنیا برای اینکه به مهارت و تکنیک‌های خود بیافزایند، نزد مربیان و قهرمانان متفاوت می‌روند و یاد می‌گیرند و حضور حاجی‌اف در اردوی تیم ملی می‌تواند برای کشتی گیران ما در جاهایی که کمتر به آن آشنایی داریم سودمند باشد و حداقل حسن آن این است که کشتی‌گیران ما در دفاع دست‌ها بهتر می‌شوند.

نظر شما