شناسهٔ خبر: 60775237 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا تاکید کرد:

لزوم احصای دقیق و کامل نیازمندی‌های ماموریتی اربعین حسینی (ع)

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، احصای نیازمندی‌های ماموریتی و ارتقای شاخص‌های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت مثال‌زدنی برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدشرفی در دهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ اظهار داشت: اربعین حسینی (ع)، تابلویی زیبا از عشق و ارادت به حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) است و حضور پرشور و وحدت آفرین همه عاشقان اربعین حسینی (ع) بیانگر عشق به امام حسین (ع) است.

وی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را تمرینی برای شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سازمان‌های اجرایی، دولتی و فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: راهپیمایی حسینی (ع) فرصت مغتنمی برای پلیس است که رویکردهای سازمانی اعم از مردم‌یاری و مردم‌داری را به نمایش بگذارد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به لزوم ایفای نقش همه پلیس‌های تخصصی، رده‌های ستادی و فرماندهان انتظامی استان‌های هدف برای ایفای نقش مطلوب در این راهپیمایی عظیم و معنوی بر تسریع در طرح‌ریزی عملیاتی این ماموریت تاکید کرد و افزود: همه پلیس‌های تخصصی، معاونت‌های ستادی و فرماندهان انتظامی و استان‌های هدف باید برای برگزاری ماموریت اربعین حسینی (ع) در سال جاری آمادگی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) خاطرنشان کرد: همه مصوبات این قرارگاه تا حصول نتیجه قطعی و عینی باید پیگیری شود و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

این مقام ارشد انتظامی همچنین احصای نیازمندی‌های ماموریتی و ارتقای شاخص‌های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت مثال‌زدنی برشمرد.

گفتنی است، در این جلسه سردار رجبی به عنوان نماینده بازرسی کل فراجا در خصوص نتایج و میزان پیشرفت مصوبات کمیسیون قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۲ گزارشی ارائه کرد.

همچنین نمایندگانی از سازمان اطلاعات فراجا و معاونت مهندسی فراجا نیز به ارائه گزارش پرداختند.

نظر شما