شناسهٔ خبر: 60770278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سه حادثه رانندگی با ۱۳ مصدوم در خراسان رضوی

براثر سه حادثه رانندگی در خراسان رضوی ۱۳ نفر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -
برخورد دو خودروی سواری در بخش رخ با شش مصدوم 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی اورژانس۱۱۵تربت حیدریه گفت: طی گزارش مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانسسه حادثه رانندگی با ۱۳ مصدوم در خراسان رضوی مبنی بر تصادف دو خودروسواری پژو و پراید، در محورمشهد به تربت حیدریه، مقابل روستای کلغری در بخش رخ، بلافاصله عوامل پایگاه‌های اورژانس روستای سرهنگ و تیم هلال احمر مستقر در روستای گرماب رخ به محل حادثه اعزام شدند.
محمد رضا نوروزی افزود: پس از بررسی و ایمن سازی صحنه حادثه توسط تیم نجات هلال احمر، یک مصدوم درمان سرپایی و پنج مصدوم دیگر این حادثه جهت مداوا توسط اورژانس۱۱۵ منطقه به بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه منتقل شدند.
 
 
 
 
 
سقوط خودروی رانا به دره در فریمان 
فرماندار فریمان گفت:یک دستگاه خودروی رانا که در مسیر کوهستانی روستای چهارتکاب به سمت فریمان در حرکت بود به داخل دره سقوط کرد. 
حمید اکبری افزود: خوشبختانه در این حادثه دو سرنشین خودرو آسیب خاصی ندیدند و جهت مداوای سطحی و سرپایی به بیمارستان الزهرا (س) فریمان اعزامسه حادثه رانندگی با ۱۳ مصدوم در خراسان رضوی شدند.
وی گفت: خودروی رانا توسط یک دستگاه جرثقیل از داخل دره بیرون کشیده شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
واژگونی خودرو سواری تویوتا در محور نیشابور به کاشمر
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه گفت: طی اعلام به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودرو تویوتاسه حادثه رانندگی با ۱۳ مصدوم در خراسان رضوی در محور نیشابور به کاشمر آمبولانس پایگاه عطائیه در محل حادثه حاضر شد.
سید حمید حسینی افزود: این حادثه پنج مصدوم داشت که همه مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به صورت سرپایی درمان شدند.

نظر شما