شناسهٔ خبر: 60757230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جریمه ۱۰ میلیاردی ۲۱ واحد شن و ماسه ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

معاون بازرسی، نظارت و حمایت حقوق مصرف کنندگان صمت ایلام گفت: ۲۱ واحد تولیدی شن و ماسه استان بدلیل افزایش خودسرانه قیمت تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی کاکاخانی اظهار داشت: ۲۱ واحد تولیدی شن و ماسه استان بدلیل افزایش خودسرانه قیمت تاکنون بیش از جریمه ۱۰ میلیاردی ۲۱ واحد شن و ماسه ایلام۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شده و پرونده آن‌ها برای بررسی دقیق به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: واحد‌های تولیدی شن و ماسه برای احصاء قیمت بایستی در سامانه ۱۲۴ مدارک و مستندات خود را بارگزاری کرده و قیمت آن‌ها در این سامانه تایید شود.
 
معاون بازرسی، نظارت و حمایت حقوق مصرف کنندگان صمت ایلام مطرح کرد: واحد‌های تولیدی شن و نامه تاکنون نسبت به اعلام قیمت تمام شده محصول در سامانه تجارت و همچنین سامانه ۱۲۴ اقدام ننموده، بنابراین برای افزایش قیمت روال قانونی طی نشده است، لذا توصیه این دستگاه را جدی نگرفته و اقدام به افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت نموده که تخلف محسوب می‌شود و در همین راستا ۲۱ واحد متخلف جریمه و به مراجع ذیربط معرفی شدند.
 
گفتنی است ۴۹ واحد تولیدی شن و ماسه در استان وجود دارد که تاکنون از ۲۱ واحد بازرسی بعمل آمده و بازرسی از دیگر واحد‌ها نیز کماکان ادامه دارد.

نظر شما