شناسهٔ خبر: 60741337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گسترده‌تر شدن چتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر: یکی از برنامه‌های ما گسترش چتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ برقراری در جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که صبح امروز در گرگان برگزار شد با بیان اینکه جامعه هدف ما برای اجرای این برنامه ۳۰ میلیون نفر است افزود: توجه به اصل سرمایه گذاری بنیادی در کشور ضرورت دارد و صندوق بیمه اجتماعی آمادگی آن را درارد که در عرصه سرمایه گذاری در گلستان وارد شود.

وی با اعلام اینکه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر تحت پوشش بیمه اجتماعی صندوق قرار می‌گیرند گفت: برنامه ما این است که امسال ۵۰۰ هزار نفر از این بانوان را بیمه نماییم.

برقراری ادامه داد: در این دولت بیش از ۵۵۰ هزار بیمه شده جدید جذب کرده ایم که یک رکورد به حساب می‌آید.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در پایان این جلسه قول داد: تا چند روز آینده، همه مستمری بگیران گلستانی این صندوق تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

<div id="video-display-embed-code_9765547"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3883351/9765547?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما