شناسهٔ خبر: 60728725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه خبرداد؛

برنامه ریزی جهت راه اندازی کارگو هوایی در آذربایجان غربی

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ارومیه گفت: اتاق ارومیه بعنوان نماینده بخش خصوصی آذربایجان غربی بدنبال راه اندازی کارگو هوایی جهت ارسال سریع محصول به بازار های هدف بویژه اتحادیه اقتصادی اوراسیا،شانگهای و بریکس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، قاسم کریمی در گفت و گویی بیان کرد: با توجه به فصل تولید محصولات تابستانه و نیاز بازار های اوراسیا بویژه روسیه و اهمیت ارز آوری برای کشور با توجه به تاکید استاندار، اتاق بازرگانی ارومیه برنامه ریزی لازم را برای ارسال کالا از طریق هوایی را آغاز کرده است.

کریمی افزود: توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای حوزه اتحادیه‌های اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس از جمله اهداف اتاق ارومیه در دور دهم است.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه افزود: با توجه به وجود سه فرودگاه بین المللی در آذربایجان غربی، ظرفیت‌های کشاورزی استان و رفع نیازهای داخلی و کشورهای همسایه و اتحادیه‌های اقتصادی نوظهور با راه اندازی پرواز کارگو پل هوایی بین آذربایجان غربی و سایر مناطق ایجاد شود.

وی در پایان افزود: صادرکنندگان انواع محصولات صادراتی آذربایجان غربی می‌توانند با اعلام ظرفیت‌های خود به واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی ارومیه با شماره تماس ۷- ۳۳۴۵۹۸۳۴ - ۰۴۴  اتاق ارومیه را در برنامه ریزی بهتر در این امر کمک کنند.

نظر شما