شناسهٔ خبر: 60718637 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عضو کمیسیون شورا‌ها در گفتگو با دانشجو:

لایحه واردات خودرو‌های کارکرده می‌تواند در کاهش قیمت‌ها تاثیر داشته باشد / امیدواریم بلایی که سر واردات خودرو‌های صفر آمد بر سر این لایحه نیاورند + فیلم

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به لایحه واردات خودرو‌های کارکرده گفت: این لایحه می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش عرضه خودرو و کاهش قیمت‌ها داشته باشد.

صاحب‌خبر -

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به لایحه واردات خودرو‌های کارکرده گفت: این لایحه می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش عرضه خودرو و کاهش قیمت‌ها داشته باشد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور افزود: امیدواریم بلایی که در آیین نامه بر سر واردات خودرو‌های صفر آوردند بر سر این لایحه نیاورند.

رشیدی کوچی در ادامه گفت: مجلس با دقت بیشتری لایحه را بررسی و تصویب خواهد کرد تا حداقل محدودیت‌ها شامل آن شود. تنها محدودیت لایحه سقف ۵ سال کارکرد است.

وی در انتها افزود: ایجاد محدودیت زیاد بر واردات خودرو‌های کارکرده منجر به انحصار می‌شود. وزیر صمت باید تکلیف خود را با بحث خودرو و واردات خودرو مشخص کند.

<div id="video-display-embed-code_1987038" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1080655/1987038?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما