شناسهٔ خبر: 60713246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش تند امباپه به انتقال اجباری به رئال +عکس

ایرنا

ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی شایعاتی که درباره پیوستنش به رئال مادرید در تابستان به گوش می‌رسد را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مقصد آینده کیلیان امباپه هر سال با شروع فصل نقل و انتقالات یکی از گمانه‌زنی‌های جذاب است، به خصوص که هر سال از رئال‌مادرید به‌عنوان تیم آینده او نام برده می‌شود. باشگاهی که تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب ستاره فرانسوی انجام داد اما در نهایت او در پاریس ماند.

امباپه دیروز در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی در تابستان ۲۰۲۴، آن را تمدید نخواهد کرد. بیانیه‌ای که سبب شد تا گمانه‌زنی درباره آینده او بالا بگیرد.

پس از اینکه امباپه اعلام کرد تابستان ۲۰۲۴ پاریس ترک خواهد کرد، یک رسانه فرانسوی نوشت در صورتی که این ستاره فرانسوی به امضای قراردادی بلند مدت با پاریس متعهد نشود، این باشگاه برای جلوگیری از انتقال رایگان او در سال آینده، ستاره تیم ملی فرانسه را تابستان امسال خواهد فروخت.

این رسانه مدعی شد که باشگاه پاریسی در تابستان امسال امباپه را به رئال خواهد فروخت.

واکنش تند امباپه به انتقال اجباری به رئال  +عکس

این شایعه با واکنش تند امباپه روبه‌رو شد و او در توئیتر نسبت به آن واکنش نشان داد و نوشت: دروغ… من قبلاً گفته‌ام که فصل آینده را در PSG ادامه خواهم داد، جایی که بسیار خوشحالم.

پاری‌سن ژرمن حالا تصمیمی برای رویارویی با آینده امباپه دارد. از آنجایی که ملی‌پوش فرانسوی مطمئن است قرارداد خود را تمدید نمی‌کند، آنها می‌توانند بهترین بازیکن خود را با مبلغی هنگفت پیش از پایان قراردادش بفروشند یا در تابستان آینده و پس از پایان قراردادش، بدون هیچ عایدی و درآمدی، او از این تیم جدا شود.

مسئولان تیم پاریسی در مورد این وضعیت اظهار نظری نکرده‌اند، اما امباپه بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد که یک سال پیش به مسؤولان پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

امباپه در حال حاضر همچنان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و ممکن است تا پایان سال آینده نیز در این این تیم باقی بماند. اما ابهامات پیرامون آینده او، بدون شک یکی از بزرگترین داستان‌های فصل نقل و انتقالات تابستان خواهد بود، به خصوص که اگر رئال با یک پیشنهاد رسمی به پاریسی‌ها دوباره خواهان جذب این بازیکن شود.

نظر شما