شناسهٔ خبر: 60709913 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نتانیاهو: مشکلات امنیتی ما ناشی از ایران و نیروهای نیابتی‌اش است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ توافقی با ایران، تل‌آویو را به هیچ چیزی ملزم نخواهد کرد و ما تمام تلاش‌ خود را برای دفاع از خود انجام خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گوئی‌های خود علیه ایران در رابطه با برنامه هسته‌ای گفت که هرگونه توافق آمریکا و ایران درباره این برنامه، برای تل آویو الزام‌آور نخواهد بود.

نتانیاهو که امروز (سه‌شنبه) در جلسه کمیته امنیتی و روابط خارجی کنست رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کرد، گفت: بیش از ۹۰ درصد مشکلات امنیتی ما ناشی از ایران و نیروهای نیابتی آن است.

وی تصریح کرد: هیچ توافقی با ایران، تل‌آویو را به هیچ چیزی ملزم نخواهد کرد و ما تمام تلاش‌ خود را برای دفاع از خود انجام خواهیم داد.

نتانیاهو همچنین گفت: مخالفت ما با بازگشت به توافق هسته‌ای اولیه که در سال ۲۰۱۵ امضا شد، کاملاً مشخص است و ما موضع خود را شفاف و علنی اعلام می‌کنیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما در حال تلاش برای گسترش دایره صلح هستیم و این یعنی که چالش‌های بزرگی در پیش داریم؛ اما فرصت‌ها را نیز در نظر می‌گیریم.

نتانیاهو درحالی از مشکلات امنیتی این رژیم و انداختن آن به گردن دیگران صحبت می‌کند که طرح جنجالی کابینه او موسوم به اصلاحات قضایی، سرزمین‌های اشغالی را به مدت چندین ماه درگیر بحران و اعتراضات خیابانی کرده است؛ تا جایی که برخی مقامات و سیاستمداران ارشد این رژیم درباره احتمال جنگ داخلی و فروپاشی حکومت تل‌آویو هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما