شناسهٔ خبر: 60709130 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات ضد صهیونیستی در جنین / ۵ صهیونیست از جمله ۴ نظامی زخمی شدند

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از عملیات ضد صهیونیستی در جنوب «جنین» و مجروح شدن پنج صهیونیست از جمله چهار نظامی در این عملیات خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، پایگاه خبری العهد در این باره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک عملیات تیراندازی علیه صهیونیست‌ها در نزدیکی شهرک «یعبد» در جنوب جنین انجام شد.

بر پایه این گزارش، در این عملیات خودروی حامل صهیونیستها هدف تیراندازی قرار گرفت و طبق اطلاعات اولیه، پنج نفر از آنها از جمله چهار نظامی در این حمله زخمی شدند.

منابع محلی فلسطینی گفتند که یک خودروی نظامیان صهیونیست نیز که درحال تعقیب یکی از مجریان عملیات تیراندازی در جنوب جنین بود، در ادامه هدف تیراندازی مبارزان فلسطینی قرار گرفت.

این عملیات ضدصهیونیستی در حالی انجام شده که ساعاتی قبل، منابع خبری از درگیری شدید مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه «بلاطه» در نابلس خبر دادند.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بلاطه» در نابلس یورش بردند.

منابع خبری اعلام کردند که نظامیان صهیونیستی یک منزل در این اردوگاه را محاصره کرده‌اند.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که درگیری های مسلحانه شدید میان اشغالگران و مبارزان فلسطینی در اردوگاه «بلاطه» رخ داده است.

گفته می‌شود که صهیونیست ها تجهیزات و نیروهای نظامی گسترده ای به این منطقه اعزام کرده اند.

برخی منابع محلی اعلام کردند که صهیونیست ها به سوی یک خانه محاصره شده در این اردوگاه، راکت شلیک کرده اند.

همچنین برخی منابع اعلام کردند که نظامیان صهیونیستی یک خانواده فلسطینی را در یک اتاق حبس کرده اند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

نظر شما