شناسهٔ خبر: 60702238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر شهید قنبری در میان استقبال گسترده مردم ایذه تشییع شد

اهواز - ایرنا - پیکر شهید سرافراز "محمد قنبری" پیش از ظهر روز سه شنبه با حضور گسترده و در میان استقبال گروه‌های مختلف مردم ولایتمدار، مسؤولان محلی و استانی تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این شهید گرانقدر در میان حزن و اندوه مردم ایذه و مقام‌های محلی و استانی از حسینیه اعظم تا مصلی امام خمینی (ره) شهر ایذه تشییع شد.

شرکت کنندگان در آئین تشییع شهید قنبری در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتند اقدام‌های کورکورانه دشمنان را محکوم کردند.

تشییع کنندگان پیکر شهید در ادامه خواستار برخورد قاطع و شدید دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان و کشور با مخلان نظام و امنیت شدند.

در آئین تشییع پیکر شهید محمد قنبری، معاون استاندار خوزستان، فرمانده انتظامی استان و دادستان مرکز خورستان نیز حضور داشتند.

سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر پنج فرزند(چهار دختر و یک پسر) بود؛ بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

نظر شما