شناسهٔ خبر: 60697730 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

عرضه 35 هزار قرآن در مسجدالحرام به مناسبت حج

اداره امور قرآن‌های وابسته به تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی در عربستان از جایگزین کردن بیش از 35 هزار نسخه قرآن در مسجدالحرام در راستای برنامه‌های خود به مناسبت موسم حج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از تواصل، در این طرح قرآن‌های بریل برای روشندلان، ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف به ویژه انگلیسی، اردو و اندونزیایی جایگزین قرآن‌های تمامی مصلاهای داخل مسجدالحرام و مصلای صحن سعودی شده است.

همچنین در این مسجد تفسیر المیسر(تفسیر آسان)، مصحف‌ «الجوامعی»(قرآنی با خط عثمان طه و در قطع بزرگ برای تسهیل در خوانش آیات) و نسخه‌های قرآن چاپ مجمع ملک فهد قرار داده شده است.

اداره کل امور قرآن و کتب وابسته به تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی بیش از این نیز در راستای افزایش دسترسی زائران بیت‌الله الحرام به قرآن کریم، نسخه‌های جدیدی از قرآن کریم در قفسه‌ها و دیگر اماکن مرتبط در مسجدالحرام قرار داده بود و این اقدام هر چند وقت یک‌بار تکرار می‌شود.

خدمت‌رسانی بیشتر به همه زائران بیت‌الله الحرام از هر ملیت و با هر سطحی از توانایی و سلامت و همچنین انجام رسالت تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی برای خدمت به قرآن کریم از اهداف این طرح اعلام شده است.

عرضه 35 هزار قرآن در مسجدالحرام به مناسبت حج

انتهای پیام

نظر شما