شناسهٔ خبر: 60686996 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری کلاهبرداری که با فروش خودرو‌های اجاره ای، طلا می‌خرید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار خبر داد که با فروش خودروهای اجاره ای، طلا می خرید و قصد خروج از کشور را داشت.

صاحب‌خبر -

دستگیری کلاهبرداری که با فروش خودرو‌های اجاره ای، طلا می‌خریدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان در تهران تحت عنوان فروش خودرو‌های میلیاردی، موضوع در دستور رسیدگی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد، متهم با هویت جعلی خودروهای گرانقیمت را اجاره کرده و با فروش خودروها به شهروندان و دریافت پول‌های میلیاردی، متواری شده است.
وی با بیان اینکه مال باختگان اکثرا بانوان هستند و متهم 3 هویت جعلی داشته است، افزود: کارآگاهان هویت اصلی و مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کردند و وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم به جرم خود مبنی بر 9 فقره کلاهبرداری از شهروندان با شگرد فروش خودروهای اجاره‌ای اعتراف و عنوان کرد با پول‌های سرقتی طلا خریده است.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی با بیان اینکه همدست متهم اصلی پرونده نیز دستگیر شده است، افزود: متهمان با صدور قرار قانونی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما