شناسهٔ خبر: 60672273 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

یک مامور پلیس در پی حمله بستگان مادر کیان پیرفلک در ایذه به شهادت رسید

در حمله بستگان مادر کیان پیرفلک با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این اتفاق پس از پایان مراسم برگزار شده از طرف خانواده نوجوان مرحوم کیان پیرفلک که با هماهنگی و همکاری پلیس به خوبی برگزار شد، روی داد.

سپاه با اشرار مسلح در کرمانشاه درگیر شد/ شهادت یک بسیجی‌

خبرها حاکیست فرد مهاجم در تیراندازی ماموران پلیس مجروح، به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان فوت کرده است.

ماموران پلیس برای مقابله با فراخوان ضدانقلاب و با هدف پیشگیری از ایجاد حاشیه در مراسم برگزار شده از طرف خانواده پیرفلک در محل برگزاری حادثه مستقر شده بودند.

️جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سروان "محمد قنبری" از کارکنان فراجا در شهرستان ایذه امروز به شهادت رسید.

️ سرهنگ حجت الله سفید پوست در خصوص جزئیات این حادثه اظهارکرد: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد  مرحوم "کیان پیر فلک " نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.

️در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا " به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری " بر اثر برخورد تعمدی به شهادت رسید.

️این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان در پایان گفت: با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه، فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

تروریست ایذه دوبار ماموران پلیس را زیر گرفت

دادستان ایذه گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از ورودی‌های شهرستان با سرعت و به‌صورت عمدی نیروهای مستقر در ایست بازرسی را زیر گرفت که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید.

سپس او دور زد و یکی از سربازان وظیفه را زیر گرفت و با تیراندازی ماموران زخمی شد. این فرد پس از اعزام به بیمارستان براثر شدت جراحات فوت کرد.

برخی منابع می‌گویند تروریست ایذه پسرعموی مادر کیان پیرفلک است. 

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما