شناسهٔ خبر: 60672044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سارق 20 میلیارد ریال تجهیزات پالایشگاهی در بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به سرقت تجهیزات پالایشگاهی در بخش کهریزک گفت: 2 سارق در سوم اسفند ماه سال گذشته در این رابطه دستگیر شدند و عامل اصلی سرقت نیز که متواری بود، در بهارستان دستگیر شد و به 20 میلیارد ریال سرقت تجهیزات پالایشگاهی اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی دستگیری 2 سارق در سوم اسفند ماه سال گذشته توسط ماموران کلانتری 170 کهریزک مبنی بر سرقت تجهیزات پالایشگاهی، پرونده جهت بررسی بیشتر پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آغاز و مشخص شد سرقت توسط 3 نفر انجام شده و عامل اصلی به چند نقطه از استان های همجوار متواری شده است که دستگیری وی در دستور تیم عملیات پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: ماموران عملیات پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و با به دست آوردن سرنخ هایی در این رابطه، این سارق حرفه ای را که به جرم چندین فقره سرقت تحت تعقیب قرار گرفته بود، طی روزهای اخیر در شهرستان بهارستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: این متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر سرقت حدوداً 20 میلیارد ریال اموال و تجهیزات پالایشگاهی اعتراف کرد و هر 3 متهم پس از تحقیقات کامل به دادسرای شهرری اعزام شدند. 

پایان پیام/

نظر شما