شناسهٔ خبر: 60650695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی:

پلمپ نمایشگاه اقدامی شتاب زده بود / بازدید کنندگان همان مردم عادی خیابان هستند

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: ما در نمایشگاه فعالیت‌های متعدد فرهنگی انجام دادیم اما فعالیت‌های مثبت دیده نمی‌شود و موضوعات منفی بزرگ نمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره پلمب نمایشگاه بین المللی استان گفت: پلمب نمایشگاه هم‌اکنون درحال انجام شدن است؛ اما برخی از بس ذوق این کار را داشتند، یک ساعت قبل از پلمب و حضور نیروهای اماکن با ذوق زدگی خبر را منتشر کردند که جای تامل دارد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین ادامه داد: ما در نمایشگاه فعالیت‌های متعدد فرهنگی انجام دادیم اما فعالیت‌های مثبت دیده نمی‌شود و موضوعات منفی بزرگ نمایی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردمی که در نمایشگاه حاضر می‌شوند همان مردمی هستند که در خیابان‌ها و سایر مجتمع‌ها و مراکز تجاری حاضر می‌شوند، من در نمایشگاه با چه امتیازی می‌توانم به آن‌ها بگویم جور دیگری باشند.

وی بیان کرد: از طرف غرفه داران اتفاقی رخ نداده و چند ثانیه در یکی از غرفه‌ها کشف حجاب بوده که در فیلم منتشر شده از آن مسئولین نمایشگاه درحال تذکر به آن‌ها هستند.

خورگامی خاطرنشان کرد: این اقدام شتاب زده بود و باید درنظر داشت که در مورد عفاف و حجاب این نوع برخوردها ممکن است به نتیجه عکس منجر می‌شود.

نظر شما