شناسهٔ خبر: 60648060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندارمازندران:

طرح های نیمه تمام عمرانی مازندران تعیین تکلیف شود

امیرحسین طاهریان

استاندار مازندران بر ضرورت تعیین تکلیف طرح های عمرانی نیمه تمام استان تاکید کرد و گفت: شایسته نیست که برخی از طرح ها بعد از ۱۵ سال راکد باقی بماند و این صحنه هر روز برای مردم تکرار شود، ‌این حالت باعث کسالت روحی و انفعال جامعه می شود.

صاحب‌خبر -

سید محمود حسینی پور امروز ۲۰ خرداد ماه در جلسه تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه این استان با دارا بودن شرکت های دانش بنیان فعال و پویا از ظرفیت های مناسبی برخودار است، اظهار کرد: مسئولیت در معاونت عمرانی از مهمترین بخش‌های استانداری به شمار می‌رود به طوریکه ایجاد هماهنگی و نظارت بین واحدهای استانی دستگاه های اجرایی، ‌طرح های زیربنایی و عمرانی، نظارت عالی بر کار، گزارش گیری مستمر از پیشرفت برنامه های عمرانی شهرها و روستاهای استان از جمله اهم فعالیت های این معاونت است.

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد:‌ از مسئول جدید معاونت عمرانی استانداری مازندران این انتظار می رود که اولویت های فعلی استان را ملاک فعالیت ها و کارهای خود قرار دهد تا بتوانیم به نتایج خوبی در حوزه عمرانی دست یابیم.

این مسئول با برشمردن اولویت های عمرانی و توسعه ای مازندران افزود: توسعه سرمایه گذاری در بخش های عمرانی از جمله موضوعات مهمی است که نیازمند ورود بخش خصوصی در طرح های قابل توجه استان است.

حسینی پور از ترافیک به عنوان معضل و اولویت مازندران نام برد و ادامه داد:‌ این مساله به عنوان اولویت استان به شمار می‌رود باید با جدیت و بکارگیری تمام توانمندی ها، امکانات، مهندسی و تجربیات در کشور، این معضل کاهش یابد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در یکسال گذشته برای کاهش معضل پسماند تلاش های خوبی انجام شده است، ‌گفت:‌ در مازندران موضوعات زیست محیطی باید به درستی اجرا شود.

این مسئول با تاکید براینکه تجاوز به اراضی کشاورزی در مازندران قابل چشم پوشی نیست، اظهار کرد: کشاورزی و ساماندهی یکپارچه سواحل از موضوعات اولویت‌دار مازندران است و معاونت عمرانی استانداری در مدیریت این بخش نقش ممتازی دارد.

طرح های نیمه تمام عمرانی مازندران تعیین تکلیف شود

حسینی پور، در دستورکار قراردادن تحقق کامل طرح ملی مسکن و توسعه اقتصادی روستاها را از برنامه اصلی دولت سیزدهم دانست و یادآور شد: نهضت توسعه روستایی با اجرای کارهای عمرانی در مازندران باید شکل بگیرد.

وی با اظهار اینکه سالانه بیش از ۴۰ میلیون مسافر به این استان سفر می کنند و ۶ کریدور مهم مواصلاتی در مازندران وجود دارد که سه کریدور به صورت مستقیم به پایتخت متصل است، گفت: مدیریت ترافیک به عنوان برنامه‌های کاری پرمسئولیت حوزه معاونت عمرانی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز با اعلام اینکه فعالیت به‌دور از مسائل حزبی در سرلوحه کارهای ما قرار دارد، اظهارکرد: باهمدلی و یکپارچگی، خدمت رسانی در حوزه عمرانی مازندران اقدام خواهیم کرد و بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات رییس جمهور سرلوحه کار ما قرار دارد.

احمد توکلی افزود: بدون گرایش سیاسی و تنها با فعالیت عمرانی در ۲ دهه اخیر فعالیت داشته و ایجاد نشاط و روحیه شادابی جامعه را همواره مد نظر قرار دادم.

قابل ذکر است، احمد توکلی در دولت سیزدهم به عنوان فرماندار شهرستان نور فعالیت داشت؛ دراین مراسم ازرضا علیخانی کوشکک که از ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون در دولت سیزدهم به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی در استانداری مازندران مشغول به فعالیت بود تکریم و احمد توکلی به عنوان سرپرست این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما