شناسهٔ خبر: 60643412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

استاد فقه دانشگاه بلاد شام:

وحدت، موجب قدرت ما در همه زمینه ها می شود/ رهبران دینی برنامه راهبردی برای تحقق وحدت به کار گیرند

استاد فقه دانشگاه بلاد شام تصریح کرد:زن نقش مهمی در نهضت امت و اصلاح جامعه و اصلاح فکری دارد که نباید از آن غافل شد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،احمد قشلان؛ استاد فقه دانشگاه بلاد شام در دومین همایش همزیستی مسالمت آمیز، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این همایش، به پروژه های دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: چنین کنفرانسهای علمی که شیعه و سنی در آن به دور هم جمع می شوند، اقدام بسیار خوبی برای ایجاد وحدت است.  

وی ادامه داد: فرهنگ وحدت، قدرت ما را در همه زمینه ها افزایش می دهد، باعث ایجاد احترام‌ متقابل می شود و باید توجه داشته باشیم که حق دیگران را انکار نکنیم. 

قشلان در بخشی از سخنان خود بر ضرورت حفظ حیات امت تاکید کرد و‌ گفت: مقابله با ظلم و دشمنی،  آزادی سرزمینی و ... جزئی از حیات امت است، همانند آنچه در فلسطین شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: زن نقش مهمی در نهضت امت و اصلاح جامعه و اصلاح فکری دارد که نباید از آن غافل شد.

استاد فقه دانشگاه بلاد شام گقت: از رهبران دینی میخواهیم که یک برنامه راهبردی و کامل را برای تحقق وحدت به کار گیرند و فقط به شعار اکتفا نکنند؛ ایجاد تقریب بین مذاهب مسئله بسیار مهمی است و باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیرند. 

انتهای پیام/
 

نظر شما