شناسهٔ خبر: 6063331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در تمرین دوشنبه آبی پوشان رخ داد:

عکس یادگاری رحمتی و طالب‌لو در غیاب فروزان

درحالی که سید مهدی رحمتی پس از یکسال به استقلال بازگشت محسن فروزان بنا به دستور کادر فنی در تمرین حضور پیدا نکرد. رحمتی و طالب‌لو هم روبوسی کردند و عکس یادگاری گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز دوشنبه استقلال تحت الشعاع حضور سید مهدی رحمتی بود. رحمتی که قرار بود در ابتدای تمرین حضور داشته باشد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کند با لباس شخصی با ۳۰ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد که همین مسئله باعث شد که مظلومی به او تذکر دهد که چرا لباس تمرین نیاورده است.

* هواداران حاضر در کمپ که حدود ۱۰۰ نفر بودند که با شعار پرویز سوبله چوبله سرمربی خود را مورد حمایت قرار دادند.

* نصب یک بنر با مضمون «استقلال قهرمان، نام تو جاودان، مهدی دست طلا عقاب آسیا» بود باعث شد تا پرویز مظلومی فورا دستور دهد بنر را از پشت دروازه جمع کردند که هواداران بنر را به سکوهای شماره ۲ برده و در آنجا به تماشای عموم گذاشتند. هواداران استقلال هم رحمتی و هم طالب لو را تشویق کردند.

* میثم مجیدی که صبح امروز با استقلال قرارداد دو ساله منعقد کرده در تمرین حضور پیداکرد و از آمادگی خوبی هم برخوردار بود.

* با توجه به حضور رحمتی در تمرین استقلال تعداد بسیار زیادی خبرنگار و عکاس در زمین شماره ۲ آزادی حاضر بودند.

* در ابتدای تمرین پرویز مظلومی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدنهای خود را گرم کرده و به کار با توپ پرداختند و سپس در قالب دو تیم صورتی و سبز یک فوتبال همراه با مرور کارهای تاکتیکی را انجام دادند که مجید صالح و پرویز مظلومی به دقت تمرین را زیر نظر داشته و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

* فرزاد مجیدی هم که روز گذشته به باشگاه آمد و با مظلومی صحبت کرد امروز در کنار اعضای کادر فنی حضور دارد و در حال تمرین دادن بازیکنان است.

* در اواسط تمرین، مجید صالح بازی را قطع و نکات تمرینی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* آرش برهانی و محسن کریمی در هنگامی که سایر بازیکنان تمرین می کردند آنها به انفرادی دور زمین مشغول دویدن بودند.

* با توجه به اینکه بازیکنان استقلال صبح امروز نیز تمرین هوازی انجام داده بودند تمرین بعدازظهرشان سبک بود.

* در بخش پایانی تمرین سیدمهدی رحمتی و وحید طالب لو مقابل دوربین ها روبوسی کردند تا نشان دهند کدورت های گذشته را کنار گذاشته اند. این در حالی بود که فروزان دیگر دروازه بان استقلال در این تمرین غایب بود.

نظر شما