شناسهٔ خبر: 60631596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خطیب جمعه اصفهان: امارات فهمید اگر «امنیت» بخواهد باید خودش را با جمهوری اسلامی پیوند بزند

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام محمودی با تأکید بر اینکه موشک فتاح عزت و امید را در جامعه تزریق کرد و ساخت این موشک بازتاب بسیاری داشت، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرقدرت پیش می‌رود و امارات از قراردادش با آمریکا برای امنیت خلیج فارس بیرون آمد و به سمت ایران آمد و فهمید آمریکا نمی‌تواند امنیت خلیج فارس را تأمین کند و اگر بخواهد امنیت داشته باشد باید خودش را با جمهوری اسلامی ایران پیوند بزند.

صاحب‌خبر -
  • امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه موشک هایپرسونیک فتاح عزت و امید را در جامعه تزریق کرد و ساخت این موشک بازتاب بسیاری داشت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پرقدرت پیش می‌رود.

  • حجت‌الاسلام سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه یکی از ابعاد منفی انسان، این است که دنبال عقل و برهان و استدلال نمی‌رود و به خاطر روحیه‌اش می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند و آزاد باشد، بیان کرد: انسان نمی‌داند خدا هیچ محدودیتی را برای او قرار نداده و دین آمده تا انسان را از همه تعلقات آزاد کند ولی انسان چون نمی‌اندیشد، آن را درک نمی‌کند و آزادی مساوی با بی‌بندوباری نیست.
  • وی در حمایت از صنایع دستی و صنایع خرد، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره کردند که صنایع کوچک و متوسط برای قشرهایی از جامعه که سرمایه چندانی ندارند، لازم است.

  • محمودی با بیان اینکه صنایع کوچک دستاوردهای بزرگی خواهد داشت، گفت: در صدا و سیما صنایع کوچکی را دیدم که به کارخانه بزرگی تبدیل شده و باید از صنایع کوچک حمایت کنیم و جرأتی که دولت سیزدهم به صنایع کوچک داد، در این عرصه قابل تقدیر است و امید است همه جوانب را در نظر بگیرند.

  • امام جمعه موقت اصفهان افزود: باید قوانین به گونه‌ای تنظیم شود که قشر ضعیف جامعه در ایجاد صنایع خرد دچار مشکل نشوند.

  • وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سی و چهارمین سالگرد رحلت امام(ره)، بیان کرد: مقام معظم رهبری هر سال در جمع عزاداران امام(ره) مطالبی را در ارتباط با عرصه‌های وجودی و شخصیت امام(ره) بیان می‌کنند و تنها شخصیتی که به درستی امام(ره) را شناخته و به فکر و اندیشه او اهمیت می‌دهد و مسیر را در آن سمت هدایت می‌کند، مقام معظم رهبری است.

  • محمودی افزود: امام سه تحول داخلی، خارجی و جهان اسلام را با ایمان و امید ایجاد و همیشه دشمنان دنبال این بودند که ایمان و امید را تضعیف کنند.

  • امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: سال ۶۰ جوانان با ایمان و ارزش‌های دینی را عده‌ای می‌خواستند منحرف کنند ولی با وجود همه این‌ها در موقعیتی هستیم که اجرای امیدآفرینی در سه ضلع امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی در جامعه وجود دارد.

  • وی اضافه کرد: اخبار خوشایند و امیدآفرینی از جمله موشک هایپرسونیک فتاح را شنیدیم که فقط سه کشور جهان این قدرت را در اختیار دارند و ما نیز الان این قدرت را داریم و نباید جمهوری اسلامی ایران را دست کم گرفت.

  • محمودی با تأکید بر اینکه موشک فتاح عزت و امید را در جامعه تزریق کرد و ساخت این موشک بازتاب بسیاری داشت، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرقدرت پیش می‌رود و امارات از قراردادش با آمریکا برای امنیت خلیج فارس بیرون آمد و به سمت ایران آمد و فهمید آمریکا نمی‌تواند امنیت خلیج فارس را تأمین کند و اگر بخواهد امنیت داشته باشد باید خودش را با جمهوری اسلامی ایران پیوند بزند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

نظر شما