شناسهٔ خبر: 60629232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با امنیت ، کارامدی و اعتمادسازی دشمنان را نا امید میکنیم

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با ایجاد امنیت، کار آمدی و اعتماد سازی دشمنان را نا امید خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران ؛ حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن مشکلات معیشتی، تورم و گرانی را به رخ مردم می‌کشد تا آن‌ها را ناامید کند، اما با زعامت مقام رهبری همه این مشکلات قابل رفع است و به توفیق الهی برطرف خواهد شد.
وی افزود: مشاهده مشکلات باید موجب افزایش انگیزه برای یافتن راه‌های رفع آن‌ها و کمک به افرادی شود که در میدان برای حل آن‌ها تلاش می‌کنند.
حجت الاسلام حسینی گفت: با سه مولفه بستر ساز امید آفرینی در جامعه مانند؛ امنیت، کار آمدی و اعتماد سازی دشمنان را نا امید خواهیم کرد و باید توجه داشته باشیم که اگر کار بدون پیوست رسانه‌ای انجام شود مردم آنگونه که باید عملکرد‌ها را نخواهند دید و اگررسانه‌ها و تریبون‌ها، گزارشی غیرواقعی از آن رویداد را بازنمایی کنند، خروجی جز رشد بی‌اعتمادی ندارد.
 امام جمعه شهرستان پردیس گفت:انتشار خبر رونمایی از موشک فاتح برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس، و برای جهانیان تحیر و شگفتی را در پی داشت.
وی افزود: دسترسی ایران به موشک‌های هایپرسونیک فتاح تاکنون توجه کشورهای روسیه، چین و آمریکا را به سوی خود کشانده است و این اقتدار پیامدهای موفق آمیزی برای ایران در جهان به شمار می آید.
خطیب امام جمعه شهرستان پردیس گفت : با اشاره به قدرت بازدارندگی بالای موشک فتاح افزود: رونمایی از این موشک فراصوت و فرامنطقه‌ای در شرایط اقتدار منطقه‌ای ایران، پیام روشنی به دشمنان است که دوران دفاع منفعلانه در منطقه تمام شده است.
امام جمعه پردیس یادآور شد: دسترسی مقتدرانه ایران به موشک فراصوت فتاح برگ زرینی است که بدست جوانان ایرانی به ثبت رسید و این انفجار فناوری نهادهای علمی و صنعتی ایران است.حجت‌الاسلام حسینی  گفت:  با ساخت موشک فتاح ثابت شد که می توان در صنعت خودروسازی و سایر صنایع دیگر با بهره گیری از فناوری نوین روز دنیا در جهت گره گشایی زندگی مردم کارهایی بزرگ وماندگاری انجام داد.
امام جمعه پردیس با بیان اینکه جایگاه ایران در نظم نوین جهانی تقویت شده، توضیح داد: با تقویت ایران آمریکا در منزوی سازی ایران شکست خورده است.

<div id="video-display-embed-code_9738734"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3876433/9738734?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما