شناسهٔ خبر: 60593823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خسارت سیل به راه های روستایی مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: سیل به راه های روستایی ۳ شهرستان مازندران خسارتهایی وارد کرده است.

صاحب‌خبر -

خسارت سیل به راه های روستایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با توجه به اینکه هشدار سطح نارنجی صادر شده بود دیروز سه شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق مازندران بخصوص ارتفاعات استان بودیم که متاسفانه باعث جاری شدن روان آب و سیلاب محلی و بالا آمدن ناگهانی سطح اب و طغیان رودخانه ها و مسیل ها شده است.

محمدی افزود: بواسطه فعالیت این سامانه در بخشهایی از شهرستان نور، آمل و سوادکوه درگیر این سیلاب شدیم.

او ادامه داد: در حوزه شهرستان نور محدوده روستای یوش، محور بلده به پل زنگوله و همچنین محدوده روستای رزن و کرسی و محور دوآب - بلده و محور روستای بومک کلوپشته انسداد مسیر را داشتیم که محور بلده به پل زنگوله و همچنین محدوده رزن و کرسی بازگشایی شده است. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: در شهرستان آمل هم محور روستای نمارستاق و روستای بالادست دچار انسداد مسیر شده که بصورت موقت بازگشایی در این مسیر اتفاق افتاده است. 

محمدی افزود: در شهرستان سوادکوه هم محور ولوپی راه دسترسی به روستاهای بالادست مسدود شده است که با تلاش یگان های امدادی، بسیج و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستیم.

او به تداوم فعالیت بارشی تا پایان هفته اشاره و به شهروندان توصیه کرد: از هرگونه تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

<div id="video-display-embed-code_9729114"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3874220/9729114?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما