شناسهٔ خبر: 6059301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رای پرونده شکایت پیکان از راه‌آهن در کشوی جادویی دبیرکل

رای کمیته استیناف در خصوص پرونده حضور غیر مجاز بازیکن خارجی‌ در ترکیب تیم فوتبال راه‌آهن پس از گذشت 8 روز از صدور آن همچنان اعلام نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه باشگاه پیکان تهران از باشگاه راه آهن بابت استفاده غیر مجاز از موتومبا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد، این کمیته رای به بی گناهی راه آهنی ها داد و بازیکن خارجی این تیم را به عنوان مقصر اصلی معرفی کرد. این رای با اعتراض مسئولان باشگاه پیکان روبرو شد و کمیته استیناف به بررسی دوباره این پرونده پرداخت و در نهایت رای خود را در این باره صادر کرد.

دراین میان گفته می شود رای کمیته استیناف در تاریخ 31 خرداد صادر شده و منتظر امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال است اما مشخص نیست به چه دلیل رای کمیته استیناف پس از گذشت 8 روز اعلام نشده است. به نظر می رسد باز هم کشوی جادویی دبیرکل فدراسیون فوتبال نقش اساسی در این موضوع داشته باشد کشویی که از محمدمهدی نبی به یادگار مانده است و علیرضا اسدی هم همچون نبی پرونده‌هایی مهمی همچون پرونده شکایت پیکانی ها را در این کشو قرار می دهد.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اعلام کرد که این رای صادر شده، اما در تایپ آن ایرادی وجود دارد. قرار است پس از رفع این ایراد، رای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شود تا در نهایت به صورت رسمی اعلام گردد.

اینکه باور کنیم تایپ دوباره رای کمیته استیناف 8 روز به طول انجامیده، سخت و دشوار است. با این حال گفته می شود این رای به سود باشگاه پیکان است و نتایج تیم راه آهن در دیدارهایی که از موتومبا استفاده کرده است 3 بر صفر به سود تیم های حریف خواهد بود. با این شرایط احتمالا تیم پیکان در فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت و تیم راه آهن به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

نظر شما