شناسهٔ خبر: 60592642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استفاده از اتوبوس‌هاي سه کابين در تهران

صاحب‌خبر -
استفاده از اتوبوس‌هاي سه کابين در تهران
خبرگزاری آریا- عضو شورای شهر تهران گفت: از اتوبوس‌های سه کابینه می‌توان در برخی خیابان‌های تهران استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: درگذشته اتوبوس‌های سه کابین در شهر تهران وجود داشت.
علی اصغر قائمی افزود: می‌توان از این اتوبوس‌ها در خطوط تندروی تهران و خیابان‌هایی که پیچ و خم‌های کمتری دارند، استفاده کرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد اتوبوس‌های سه کابین گفت: به طور قطع قیمت اتوبوس‌های سه کابین از اتوبوس‌های دو کابین کمتر خواهد بود، زیرا بخش فنی یکی خواهد بود و فقط یک اتاق دیگر روی اتوبوس سوار می‌شود.
علی اصغر قائمی افزود: تراموا که اکنون فقط بحث آن مطرح شده است نیز اتوبوس چهار کابینی است که به جای دارا بودن چرخ لاستیکی چرخ فلزی دارد.
 جلال بهرامی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اردیبهشت امسال گفته بود : با توجه به مجوزی که دولت برای واردات اتوبوس‌های سه‌کابین صادر کرده، در حال رایزنی هستیم تا موضوع عملیاتی شود.
جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم دیروز در صحن شورای شهر از قطعیت نتیجه خرید اتوبوس‌های سه کابین خبر داد و گفت: با یکی از شرکت‌ها قرارداد تأمین 100 اتوبوس سه کابین تولیدی در ترکیه را منعقد کرده‌ایم که 50 دستگاه امسال و 50 دستگاه نیز سال آینده تأمین خواهد شد.

نظر شما