شناسهٔ خبر: 60592214 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

نجات دختر نوجوان ۱۴ ساله از چنگ باند آدم‌ربایان + فیلم

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ساله از چنگ آدم‌ربایان و دستگیری متهمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد و گفت: متهمان این دختر نوجوان را در شهرستان ورامین ربوده بودند. سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: هفتم خردادماه در پی دریافت خبری مبنی بر فقدانی یک دختر ۱۴ ساله از شهرستان ورامین تصاویر این دختر نوجوان در اختیار کلیه گشت‌های انتظامی تهران قرار گرفت و اطلاع‌رسانی لازم انجام شد.

وی گفت: تحقیقات اولیه ماموران شهرستان ورامین حکایت از این داشت که این دختر نوجوان هنگام برگشت از مدرسه توسط ۳ مرد ربوده و این افراد در پی ربوده شدن این دختر جوان طی تماس تلفنی با والدین وی، تقاضای ۲۰عدد سکه تمام بهار آزادی کرده بودند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: گشت‌زنی‌های هدفمند در این خصوص آغاز شد تا اینکه چهاردهم خرداد ماه مأموران کلانتری پایانه جنوب تهران به رفتار ۳ مرد جوان که یک دختر نوجوان به همراه آنان بود مشکوک شده و با مراقبت های ویژه پلیسی رفتار این افراد تحت کنترل در آمد و با تطبیق چهره این افراد با پرونده فقدانی، مأموران موفق به شناسایی فقدانی و متهمان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در یک عملیات ضربتی هر ۳ مرد جوان که یکی از آنها از اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر و بدین ترتیب مشخص شد که متهمان ۱۸ الی ۳۰ ساله پس از ربودن این دختر نوجوان آن را به شهر بم استان کرمان منتقل کرده و قصد انتقال وی به مکان دیگری را داشتند که به ترمینال جنوب تهران مراجعه کرده بودند.

نجات دختر نوجوان ۱۴ ساله از چنگ باند آدم‌ربایان + فیلم

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این دختر نوجوان با دستور قضائی تحویل خانواده وی شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار مأموران شهرستان ورامین برای سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

وی گفت: پلیس با کسانی‌که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نظر شما