شناسهٔ خبر: 60581714 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

«لیندا یاکارینو» جانشین ایلان ماسک در توییتر شد

همان‌طور که روز گذشته در گزارش دیگری ادعا شده بود، «لیندا یاکارینو»، اکنون به‌طور رسمی و در زمانی زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، مدیرعامل توییتر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ایلان ماسک چند هفته پیش یاکارینو را که قبلاً رئیس تبلیغات NBCUniversal بود، به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر و جانشین خود معرفی کرد. در آن زمان، ماسک گفته بود که او کار خود را شش هفته دیگر آغاز می‌کند، اما اکنون براساس گزارش بی‌بی‌سی، تاریخ شروع مدیرعاملی یاکارینو در توییتر به جلو کشیده شده و اکنون او به‌طور رسمی جانشین ایلان ماسک شده است.

ارزش توییتر با کاهش چشمگیری روبرو شد

یاکارینو همچنین با انتشار توییت جدیدی به اولین روز کارش در توییتر اشاره کرده و نوشته است:

توییتر

وظایف و چالش‌های پیش‌روی مدیرعامل جدید توییتر

ماسک در زمان معرفی یاکارینو گفته بود که سمت خودش در شرکت به مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد و مدیرعامل جدید 60 ساله توییتر، بر عملیات‌های تجاری این شبکه اجتماعی نظارت خواهد کرد و وظیفه اصلی او به گفته ماسک، احیای روابط توییتر با تبلیغ‌کنندگان است.

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، برخی شرکت‌های تبلیغ‌کننده مانند GroupM، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی دنیا، نظر خود نسبت به این شبکه اجتماعی را تغییر دادند و خرید تبلیغات در توییتر را خطرناک دانستند. بااین‌حال، پس از معرفی یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید، نگاه این پلتفرم‌های تبلیغاتی به توییتر تغییر کرد و اکنون GroupM دیگر از این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» یاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: