شناسهٔ خبر: 60579878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول مقاطع تحصیلی تمدید نمی شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تیر و خردادماه آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی و متوسطه های اول و دوم است و این تاریخ تمدید نمی شود.

صاحب‌خبر -

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ظهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: خرداد و تیرماه آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان پایه اول مقاطع تحصیلی است و به همین منظور ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از یکم تا ۲۰ خردادماه، پایه‌ هفتم از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیر، پایه دهم از اول تا ۲۰ تیرماه و میان پایه ها از اول تا دهم مرداد انجام می شود.

وی افزود: با توجه به این که سنجش سلامت نوآموزان قبل از سال و از بهمن ماه انجام شده است، ثبت نام کلاس اولی ها تا آخر خردادماه خاتمه می یابد و ثبت نام پایه هفتم دوره متوسطه اول نیز از اول تیرماه آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم هم  به علت اینکه دانش آموزان باید در آزمون های مرتبط با هدایت تحصیلی شرکت و فرم ها را تکمیل کنند، از دهم تیرماه به بعد انجام خواهدشد.

درویشی با اشاره به پیش ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: برای ورود به مدارس شاهد هیچ آزمونی برگزار نمی‌شود، اما دانش آموزان و علاقه‌مندان به تحصیل در مدارس شاهد، در پایه‌های اول ابتدایی، هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) باید از طریق سایت پادا پیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه  این زمانبندی تمدید نخواهد شد بیان کرد: ثبت نام میان پایه‌ها در مدارس شاهد نیز به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان پذیر است.

به گفته درویشی نقل و انتقال کادر فرهنگیان از نیمه اول خرداد تا پایان مردادماه انجام می گیرد. پایان پیام/

نظر شما