شناسهٔ خبر: 60571681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رهایی نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14 ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری 3 گروگانگیر از اتباع کشور همسایه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در پی ربایش نوجوانی 14 ساله ( دختر ) در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم های پلیس وارد عمل شدند و مشخص شد سه مرد از اتباع کشور همسایه دختری را ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند و رباینده ها طی تماسی با خانواده دختر درخواست 20 عدد سکه تمام برای آزادی دختر کردند.
وی گفت: با اعلام مشخصات دختر نوجوان به سایر واحد ها، سرانجام ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب به سه نفر مرد ویک دختر که قصد عزیمت به بم را داشتند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند که متهمان با روئیت ماموران قصد پنهان کردن هویت دختر نوجوان را داشتند که پلیس با درایت ،دختر ربوده شده را شناسایی و موفق شدند وی را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد نمایند و عامل اصلی و 2 نفر همدست وی رانیز دستگیر کنند.
سرهنگ گودرزی گفت: متهمان 18 تا 30 ساله در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشودند و به آدم ربایی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

 

<div id="video-display-embed-code_9725359"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3873138/9725359?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما