شناسهٔ خبر: 60570653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

روز سرنوشت ساز سرخابی‌ها: مجمع استقلال به تعویق افتاد، در انتظار تغییرات در پرسپولیس

طبق قرار قبلی زمان برگزاری مجمع عمومی سرخابی های پایتخت فرا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، سرانجام پس از کش مکش های فراوان میان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی بر سر زمان و چگونگی برگزاری مجمع عمومی دو باشگاه دولتی و  فرابورسی استقلال و پرسپولیس، طبق قرار قبلی اعلام شد امروز این دو مجمع برگزار شده و از ساعت 8 صبح امروز مجمع باشگاه استقلال و بدون حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.

 

مجمع استقلال بدون حضور اعضای هیات مدیره

yachz03p

جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده باشگاه استقلال از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه آغاز شد در این جلسه مرتضی فلاح به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان، قربانزاده به عنوان نماینده وزارت اقتصاد و ستاری به عنوان نماینده وزارت دادگستری در این نشست حضور دارند.

نکته جالب توجه عدم حضور اعضای هیئت مدیره استقلال است تاکنون در این مجموعه حضور پیدا نکردند.

این در حالی است که حجت کریمی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر گفته بود فردا ساعت هشت صبح در این مجمع حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است سایر اعضای هیئت باشگاه استقلال پرویز مظلومی، محمد مومنی و مهدی افضلی هستند.

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، زمان تغییرات اعضای هیات مدیره استقلال به روز 21 خردادماه موکول شد و تا آن زمان وضعیت کادر مدیریتی این باشگاه مشخص نخواهد شد.

باشگاه استقلال در حال حاضر بلاتکلیف است و باید هرچه سریعتر وضعیت بستن تیم فصل آینده و انتخاب سرمربی و روشن شدن تکلیف ساپینتو را حل و فصل کند و از دست رفتن زمان در این مقطع برای این باشگاه به زیان این مجموعه خواهد بود.

 

پرسپولیس و احتمال کم تغییر مدیرعامل

و اما مجمع عمومی دیگری که قرار است امروز برگزار شود در باشگاه پرسپولیس خواهد بود. همان برنامه ای که صبح امروز در باشگاه استقلال پیاده شد در باشگاه رقیب هم قرار است صورت بگیرد و باید دید در این مجمع اعضا حضور پیدا خواهند کرد یا نه.

پرسپولیس به واسطه عملکرد موفقش در فصل گذشته و کسب سه عنوان قهرمانی و همچنین موفقیت مدیران باشگاه در کسب مجوز آسیایی، شرایط حساسی دارد که باید هرچه سریعتر خودش را آماده فصل جدید کند و نمایندگی از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم مسئولیت این باشگاه و مدیرانش را در فصل آتی سنگین تر خواهد کرد.

شواهد حاکی از آن است که عملکرد موفق رضا درویش در سمت مدیرعاملی باشگاه باعث شده احتمال ابقای او قوت بگیرد ولی دو عضو هیات مدیره این باشگاه تغییر و با نظر سازمان خصوصی سازی و تایید وزارت ورزش و جوانان اعضای جدید منصوب خواهند شد.

باید دید مجمع باشگاه پرسپولیس سرانجامی خواهد داشت یا تغییرات و تعیین تکلیف نهایی باشگاه در فصل جدید مثل استقلال به آینده موکول می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما