شناسهٔ خبر: 60568754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی ۱۹ مرغدار متخلف به تعزیرات در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از معرفی ۱۹ مرغدار متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی با بیان اینکه قیمت‌های مصوب برای عرضه مرغ گرم در ستاد تنظیم بازار حداکثر ۷۳ هزار تومان برای مصرف کنندگان است و عرضه بیش از این قیمت گرانفروشی است، اظهار کرد: خردادماه امسال تاکنون ۱۹ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲۳۹ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه ۱۸ فقره از پرونده‌های تشکیل شده مربوط به صاحبان مرغداری و یک مورد مربوط به واحد کشتارگاه بود، تصریح کرد: نوع تخلف این واحد‌ها عرضه خارج شبکه به ارزش ریالی ۲۷ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال و احتکار به ارزش ریالی ۲۱۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال است.

این مسوول حفظ آرامش در بازار را هدف کنترل و نظارت‌ها دانست و تصریح کرد: اصناف و فروشندگان موظف به رعایت مقررات و نرخ‌های مصوب هستند و هرگونه فروش بالاتر از قیمت تعیین شده تخلف است.

علوی با تاکید به اینکه با افرادی که در امنیت غذایی و نظام عرضه تخلف کنند با جدیت برخورد می‌شود، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و احتکار، تخلف را برای پیگیری به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

نظر شما