شناسهٔ خبر: 60562686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هشدار مدیریت بحران تهران درباره وقوع طوفان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع رگبار و وزش باد شدید از ۱۵ تا ۱۷ خرداد ماه گفت: مردم در تردد از حاشیه رودها و ارتفاعات احتیاط کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز حامد یزدی مهر؛ مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

هواشناسی ایران/ احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در برخی استان‌ها

یزدی‌مهر با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز دوشنبه ۱۵ تا روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه شاهد احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مستعد و احتمال بارش تگرگ در استان تهران به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود، اظهار کرد: توصیه اکید مدیریت بحران احتیاط در تردد و اجتناب از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌هاست.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص احتمال فعالیت سامانه دوم مبنی بر وقوع ناپایداری محلی و وزش باد شدید در مناطق مستعد گرد و خاک به ویژه در ساعات بعد از ظهر تا شب نیز هشدار داد و گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی در مدت زمان مذکور وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا را در استان تهران به ویژه مناطق مرکزی، جنوبی و غربی خواهیم داشت.

وی در ادامه از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران خبر داد و افزود: توصیه مدیریت بحران در خصوص وقوع سامانه دوم احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، عدم استقرار در نواحی مرتفع و داربست‌ها است تاکید می‌شود؛ کوهنوردان آماتور و حرفه ای از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و نسبت به عدم قرار گرفتن افراد و پارک خودروها زیر تابلوهای تبلیغاتی و درختان فرسوده خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه بیان کرد: از شهروندان به خصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی و قلبی می‌خواهیم در زمان‌های کاهش کیفیت هوا و بروز گرد و غبار از قرار گرفتن از فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه برای حضور باشکوه در مراسم سی‌وچهارمین بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما