شناسهٔ خبر: 60547967 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج و تردد روان در هراز

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و ­تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی و جاده‌های اصلی کشور بدین شرح است:

­- تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک و محدوده‌های گرمدره و وردآورد

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده شهرک جهان نما

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر

­

۱) محدودیت‌های ترافیکی

- تردد موتورسیکلت تا شنبه (۲۰ خرداد) از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران –قم) در محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی تا ساعت ۱۶ امروز (۱۴ خرداد) ممنوع است.

- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا (۱۵ خرداد) و جمعه (۱۹ خرداد) از محور هراز ممنوع است.

- تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۱۸ امروز (۱۴ خرداد) در محور قدیم قم - تهران ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه ساوه - تهران و قم – گرمسار است.

­۲) محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ فردا (۱۵ خرداد) از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه (۱۹ خرداد) از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

­۳) محور هراز

الف- تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است.

ب- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا (۱۵ خرداد) از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

­۴) محور تهران - فیروزکوه -قائمشهر

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا (۱۵ خرداد) و جمعه (۱۹ خرداد) در محور مذکور ممنوع است.

­۵) محور آستارا - اردبیل و بالعکس

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا (۱۵ خرداد) و جمعه (۱۹ خرداد) در محور مذکور ممنوع است.

­۶) محور آزادراه قزوین - رشت

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا (۱۵ خرداد) و جمعه (۱۹ خرداد) در مسیر رشت به قزوین محدوده رودباربه صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

­

۷) محور قدیم قزوین - رشت

تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ فردا (۱۵ خرداد) در مسیر رفت و برگشت محور قدیم قزوین - رشت ممنوع است.

­

۸) محدودیت تردد با تغییر مسیر

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد -کوهدشت انجام می‌شود.

­

۹) کارگاه جاده‌ای (منجر به انسداد)

محور‌های مسدود غیرشریانی: گیلانغرب–سومار

محور‌های دارای انسداد فصلی: لاسم- ارجمند

نظر شما