شناسهٔ خبر: 60536324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۱۵ خرداد در قم اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگداشت قیام 15 خرداد گفت: توقف در محدوده میدان روح الله تا تقاطع شهدا از شب ۱۵ خرداد و تردد از سمت ناشران به سمت تقاطع شهدا از صبح روز 15 خرداد ممنوع خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی در مسیر میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا و حرم مطهر در روز ۱۵ خرداد برخی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد اجرا می‌گردد.

وی از ممنوعیت توقف در محدوده میدان روح الله تا تقاطع شهدا از شب ۱۵ خرداد خبرداد و گفت: ممنوعیت توقف و تردد از سمت تقاطع ناشران به سمت میدان روح الله و خیابان معلم تا تقاطع شهدا و کلیه معابر فرعی منتهی به میدان روح الله و خیابان معلم تا تقاطع شهدا از ابتدای صبح روز ۱۵ خرداد اعمال خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، راهپیمایی روز 15 خردادماه ساعت 9:30 از مقابل بیت تاریخی امام راحل (ره) به سمت میدان روح الله، خیابان معلم، چهار راه شهداء، خیابان ارم و حرم مطهر برگزار و بعد از آن مراسمی در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلین علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

پایان پیام/78023

نظر شما