شناسهٔ خبر: 60535324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان غربی از ۱۵ خرداد

ساعت کاری ادارات استان از ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: پیرو مصوبه هیئت وزیران و بخشنامه وزارت کشور؛ ساعت کاری کلیه ادارات، دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسات عمومی غیردولتی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور سالجاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان غربی از ۱۵ خرداد

جعفر ذوالفقاری می‌گوید: بر اساس این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی مکلفند در ساعات اداری نسبت به کاهش مصرف انرژی ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه سال ۱۴۰۰ و همچنین ۶۰ درصد مصرف در ساعات غیراداری اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: همچنین دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم‌های سرمایشی نیز یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در این مصوبه تاکید شده روشنایی داخل ساختمان در بازه زمانی ۱۴۰۲.۰۳.۱۵ لغایت ۱۴۰۲.۰۶.۱۵ تا حد امکان کاهش و روشنایی محوطه بیرونی در این بازه زمانی به حداقل برسد.

ذوالفقاری با بیان اینکه مسئولیت اجرای مفاد این بخشنامه برعهده بالاترین مسئول هر دستگاه می‌باشد، افزود: شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی مکلف است ضمن نظارت بر اجرای صحیح آن، به صورت دوره‌ای نسبت به ارائه گزارش از وضعیت مصرف برق استان اقدام کند.

نظر شما