شناسهٔ خبر: 60529509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد در خوزستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در سراسر استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، حجت الاسلام علیرضا قربانی با اشاره به برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در سراسر خوزستان گفت: در اهواز این مراسم از ساعت ۲۰ تا ۲۲ روز شنبه ۱۳ خرداد و با سخنرانی حجت الاسلام «سید هاشم الحیدری» دبیرکل حزب الله عراق در مسجد اعظم واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی، جنب حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 
وی افزود: همچنین مراسمی به همین مناسبت ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در سوسنگرد با سخنرانی حجت الاسلام کاظم سواری در مسجد امام علی (ع) مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد ساعت ۲۰ شامگاه شنبه در اندیمشک با سخنرانی حجت الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، ادامه داد: روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه نیز در رامهرمز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام امینی و با نوای حاج محمد کریم زاده و کربلایی ایمان عسکری از ساعت ۲۰ در حسینیه ثارالله شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
 
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛ مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در بندر امام خمینی نیز شامگاه شنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار می‌شود.
 
به گفته این مقام مسئول؛ مراسمی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ خرداد نیز در مسجد حضرت فاطمه (س) قلعه خواجه شهرستان اندیکا با حضور سخنرانان و مداحان و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر بستان و همچنین ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه در مسجد جامع ایذه برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام قربانی می‌گوید: مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در میانرود با سخنرانی حجت الاسلام عاملی شامگاه شنبه ساعت ۲۱ در مسجد حضرت ولیعصر (عج)، در هفتکل و در مسجد جامع حضرت حجت (عج) ۱۰ صبح امروز و در هویزه نیز شامگاه شنبه ۱۳ خرداد رأس ساعت ۲۱ در مسجد شهدای مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

نظر شما