شناسهٔ خبر: 60527295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و کم‌برخوردار

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان به‌خصوص خانواده‌های روستایی، با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر بین پزشکان داوطلب، خیرین و داوطلبان به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

مهدی ردانی‌پور معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از نایین، اظهار کرد: در راستای خدمات انسان دوستانه، جمعیت هلال احمر شهرستان نایین اقدام به اعزام کاروان سلامت شامل پزشکان داوطلب در تخصص‌های زنان و زایمان، دندانپزشکی، داخلی، اطفال و پزشک عمومی به شهر انارک کرده است.

وی افزود: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان به‌خصوص خانواده‌های روستایی، با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر بین پزشکان داوطلب، خیرین و داوطلبان به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌شوند.

 

ردانی‌پور با اشاره به روحیه ایثار و از خودگذشتی پزشکان داوطلب هلال احمر، تصریح کرد: در این کاروان‌ علاوه بر ۵ پزشک متخصص داوطلب، ۳ پیراپزشک و ۱۰ داوطلب مشارکت داشته و خدمات درمانی حمایتی و فرهنگی به ۳۵۰ نفر ارائه نمودند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان خاطرنشان کرد: استقرار داروخانه سیار و توزیع داروی رایگان یکی دیگر از فعالیت‌های این کاروان‌ بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان این طرح در شهرستان آران و بیدگل نیز در حال اجرا است، گفت: جمعیت هلال احمر استان در هفته هلال احمر نیز ۹ کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان‌های گلپایگان، شهرضا، خوروبیابانک، خمینی شهر، دهاقان، اصفهان، مبارکه، فریدونشهر و فلاورجان اعزام کرد که در مجموع به ۲۵۳۱ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد.

ردانی‌پور در پایان بیان کرد: این جمعیت در نظر دارد که همچنان در سال جاری کاروان‌های سلامت را به مناطق کم‌برخوردار اعزام نماید لذا از پزشکان داوطلب درخواست می‌نماید در صورت تمایل به حضور و همکاری، به شعبه هلال احمر شهرستان خود مراجعه نمایند.

 

پایان پیام/۶۳۱۳۰/ر

نظر شما