شناسهٔ خبر: 60520630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پنج درب جدید جهت تردد زائران در نقطه صفر مرزی مهران گشوده می‌شود

استاندار ایلام گفت: دولت عراق برای سهولت در تردد زائران با افزایش پنج درب جدید برای خروج و ورود زائران اربعین در مرز مهران موافقت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندارایلام صبح روز جمعه گفت: در راستای تردد راحت زائران در مرز بین المللی مهران و با پیگیری‌های انجام شده با عمید عاطف، مدیر پایانه زرباطیه عراق پنج درب ورود و خروج جدید در نقطه صفر مرزی مهران گشوده خواهد شد.

وی افزود: به منظور پیگیری این موضوع مهم فردا شنبه ۱۳خرداد ماه، هیاتی از استان ایلام با طرف عراقی در نقطه صفر مرزی مهران دیدار خواهند کرد.

استاندار ایلام ادامه داد: هیات اعزامی استان ایلام دراین دیدار را معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندارمهران، فرمانده مرزبانی ومدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تشکیل می دهند که فردا با هیات اعزامی از طرف عراق در رابطه با چگونگی این موضوع بحث و رایزنی می کنند.

استاندارایلام با اشاره به اینکه در حالت عادی، برای تردد زائران از مرز مهران از یک درب ورود و خروج، استفاده می‌شود‌، گفت: اما درایام اربعین و حضورانبوه زائران در پایانه مرزی مهران، با گشایش این تعداد درب جدید ورود و خروج در نقطه صفر مرزی وافزایش گیت‌های گذرنامه، روند تردد زائران در ایام اربعین تسهیل می یابد.

پایان پیام/

نظر شما