شناسهٔ خبر: 60520156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمیته انضباطی چرا ستاره سپاهان را جریمه کرد؟

امید نورافکن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال و پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و در حالی که امیدهای سپاهان برای قهرمانی کم‌ رنگ‌تر می‌شد، امید نورافکن مصاحبه‌ای زنده داشت.

بازیکن سپاهان در حالی که در هفته‌های گذشته اتفاقات عجیب و یک‌طرفه‌ای به سود تیم پایتخت از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رخ داده بود، اعتراض خود را بیان کرد.

اما مثل این‌که این اعتراض به مذاق فدراسیون‌نشین‌ها خوش نیامد و پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی تخلف انتسابی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیت نسبت به مقامات رسمی مسابقه، محرز اعلام شد، بر همین اساس مستند به ماده ۷۱ مقررات امضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره در تنبیه محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی و در خصوص جریمه نقدی ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

همچمین مسابقه تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی و ورود تماشاگران به زمین بازی که منجر به وقفه شد، رخ داد، باشگاه سپاهان به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای قابل تجدید نظر است.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ر

نظر شما