شناسهٔ خبر: 60475447 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اوکراین دست داشتن در حمله پهپادی به مسکو را رد کرد

صاحب‌خبر -
اوکراین دست داشتن در حمله پهپادی به مسکو را رد کرد
خبرگزاری آریا-مشاور رئیس جمهور اوکراین دخالت مستقیم کیف در حمله پهپادی روز سه شنبه به مسکو را رد کرد، اما گفت که کشورش از تماشای آن لذت می برد و انتظار افزایش چنین حملاتی را دارد.

به گزارش سرویس بین الملل آریا به نقل از رویترز؛روسیه گفت که اوکراین بزرگترین حمله پهپادی خود را به مسکو انجام داده است، اما پدافند هوایی تمام هشت پهپاد مورد استفاده را نابود کرده است.

میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اوکراین، میخائیلو پودولیاک، به برنامه Breakfast Show در یوتیوب گفت: "در رابطه با حملات: البته ما از دیدن آنها خوشحالیم و انتظار داریم تعداد حملات افزایش یابد." اما البته ما کاری به آن نداریم.»

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای اوکراینی پایتخت را با چندین پهپاد تهاجمی هدف قرار دادند و تأیید کرد که همه آنها را سرنگون کرده است.

سرگئی سوبیانی، شهردار مسکو، گفت که هواپیماهای بدون سرنشین به چندین ساختمان در پایتخت اصابت کردند و خسارات «کوچکی» به بار آوردند، اما آسیب جدی وارد نشد.

وی همچنین در بیانیه ای افزود: "تمامی نیروهای اورژانس شهرستان به سرعت به محل حادثه شتافتند."

در حالی که چندین کانال و رسانه داخلی در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام از شلیک ده ها پهپاد به سمت پایتخت خبر دادند.

این سازمان توضیح داد که تعداد کل پهپادها به 32 رسیده است. 19 فروند با نزدیک شدن به مناطق روبلوفکا، کراسنوگورسک، ایسترا، مسکو جدید، آپریلیوکا و ولاسیخا سرنگون شدند.

نظر شما