شناسهٔ خبر: 60468678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصفهان نقش مهمی در پیشبرد وزنه‌برداری کشور ایفا می‌کند

اصفهان استان مهم و استراتژیکی برای ما محسوب می‌شود و نقش مهمی در پیشبرد وزنه‌برداری کشور ایفا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اصفهان ؛ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مجمع عمومی سالیانه فوق‌العاده هیأت وزنه‌برداری استان گفت: در ماه‌های بلاتکلیف بودن هیأت، آسیب‌های زیادی به وزنه‌برداری اصفهان وارد آمد، در این مدت کوتاه بعد از انتخابات رئیس هیأت استان اتفاقات خوبی رخ داد که نیاز به تداوم و هماهنگی بیشتری دارد.

سجاد انوشیروانی افزود: خانواده وزنه‌برداری باید در جریان تمام اتفاقاتی که در فدراسیون رخ می‌دهد، باشند، برنامه‌های زیادی برای وزنه‌برداری کشور داریم که تمام این‌ها در اتاق فکر‌هایی که با کارشناسان، نخبگان و قهرمانان این رشته داریم رخ داده است.

وی گفت: در زمینه لیگ ذوب‌آهن بار زیادی را از دوش ما برمی دارد و از رئیس هیأت می‌خواهم به دنبال اسپانسر دیگری هم باشد تا در کنار ذوب‌آهن در این رشته سرمایه‌گذاری کنند و برای ما قوت قلب خواهد بود که با ظرفیت بالای صنعتی و بخش خصوصی که در اصفهان است به ما کمک کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع گفت: با همراهی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری طی چند ماه گذشته مجمع انتخاباتی هیأت استان برگزار شد و امیدوارم تیم مدیریتی جدید اتفاقات خوبی را برای این رشته رقم بزند.

جواد محمدی ثبات مدیریتی را در هیأت‌های ورزشی مهم دانست و افزود: با مشخص شدن رئیس و خارج شدن هیأت از سرپرستی، فدراسیون‌های مربوطه و اداره کل ورزش و جوانان در کنار تیم مدیریتی آن رشته می‌توانند اقدامات بسیار خوب و موثری در راستای رشد و ارتقا آن انجام دهند.

در این مجمع از مجموع ۱۷ رأی مأخوذه سهراب مرادی و الهام افتخاری هر دو با ۱۷ رأی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدندو سعید رجایی با ۱۴ رأی به عنوان خزانه‌دار هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان معرفی شد.

نظر شما