شناسهٔ خبر: 60462122 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آموزش آشپزی / طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی

امروز در پارسی دی طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساندویچ ها در طعم و مزه های مختلفی تهیه می شوند و شما می توانید این ساندویچ مرغ مکزیکی را می توانید خیلی سریع و آسان تهیه کنید. ساندویچ مرغ مکزیکی با سبزیجات مختلفی تهیه می شود و شما می توانید مرغ را به صورت ریش شده آبپز یا خرد شده تهیه کنید. ساندویچ مرغ مکزیکی خیلی راحت تهیه می شود و برای شام و نهار گزینه بسیار خوبی می باشد و شما می توانید از سبزیجات مختلف برای تهیه این ساندویچ استفاده کنید و یک غذای درجه یک بین المللی تهیه کنید. 

آموزش آشپزی / طرز تهیه پلوی علی پاشا

مواد لازم

سینه مرغ    ۱ عدد
قارچ    ۳۰۰ گرم
سبزیجات آبپز(ذرت و هویج)    ۱ لیوان سر خالی
فلفل دلمه    ۱/۲ عدد
کره    ۵۰ گرم
سس مایونز    ۳ ق غذا خوری
آب لیمو تازه    ۱ عدد یا ۲ ق غذا خوری
پودر سیر،آویشن،نمک،فلفل سیاه    به مقدار لازم
چیپس خلال یا سیب زمینی سرخ کرده    به مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی

مرحله اول: تفت دادن مواد
ابتدا باید سینه مرغ را از وسط برش بزنید و اگر استخوان دارد بگیرید و به صورت نواری ریز با چاقو برش بزنید. کره را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا ذوب شود و بعد مرغ های فیله شده را اضافه کنید و به همراه آن ادویه ها را نیز افزوده و درب تابه را قرار دهید و برای ۱۰ دقیقه زمان دهید تا مرغ ها پخته و نرم شوند.

مرحله دوم: تهیه سس
در این فاصله که مرغ در حال پخت است سس را تهیه کنید. برای این کار سس مایونز را داخل کاسه بریزید و آبلیمو تازه را آب گیری کنید و به همراه آویشن مخلوط کنید و تا سس یکدست شود و بعد سس را کنار قرار دهید.

مرحله سوم: تفت دادن قارچ
مرغ های تفت خورده را از تابه خارج کنید و قارچ های اسلایس شده را اضافه کنید و داخل تابه تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود و بعد هویج و ذرت بخارپز شده(هویج را پوست بگیرید و به همراه ذرت داخل یک سبد قرار دهید و سبد را روی قابلمه قرار دهید و داخل قابلمه کمی آب بریزید و درب قابلمه را بسته و زمان دهید تا هوی ج و ذرت نرم شود) را اضافه کنید تفت دهید و بعد فلفل دلمه خرد شده و مرغ را نیز اضافه کنید مواد را تفت دهید.

مرحله چهارم: تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی
در ادامه باید سس تهیه شده را به مواد اضافه کنید و درب تابه را قرار دهید و برای ۱۰ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا سس به خورد مواد برود. سیب زمینی را نیز از قبل سرخ کنید و یا می توانید از چیپس خلالی استفاده کنید و مواد را داخل نان باگت قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت ساندویچ مرغ مکزیکی

می توانیداز مرغ ریش ریش شده استفاده کنید.
اگر دوست دارید ساندویچ مرغ مکزیکی شما رژیمی باشد می توانید سس را حذف کنید و با سس رژیمی سرو کنید.
بهتر است قارچ ها را بشورید و خشک کتید تا کمتر آب بی اندازد.

منبع: پارسی دی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما