شناسهٔ خبر: 60448797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توسط شهردار تبریز؛

اتوبوس‌های جدید به مسیرهای کمربندی میانی و اوغلی اضافه شدند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در ادامه ارتقای خدمات و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، دو دستگاه اتوبوس به مسیرهای کم برخوردار شامل مسیرهای ۱۸۲ کمربندی میانی و ۱۸۵ اوغلی اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، پرویز عباس‌نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به خرید اتوبوس‌های نو در ماه‌های اخیر و همچنین اتمام تدریجی جذب و بکارگیری ۱۰۰ نفر راننده جدید، به مرور شاهد اختصاص اتوبوس‌های نو به مسیرهای کم برخوردار و نیازمند اتوبوس و شروع فعالیت این اتوبوس‌ها هستیم.

وی افزود: در همین راستا دو دستگاه اتوبوس به مسیرهای ۱۸۲ کمربندی میانی (حد فاصل دانشگاه پیام نور تا راهنمایی و بالعکس) و ۱۸۵ اوغلی اضافه شد تا مشکل کمبود اتوبوس این مسیرها نیز مرتفع شود.

عباس‌نژاد با اشاره به استمرار نوسازی ناوگان سایر خطوط نیز گفت: با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز مبنی بر تسریع در اختصاص اتوبوس‌های خریداری شده به مناطق محروم و کم برخوردار، در روزهای آتی نیز به تدریج شاهد بکارگیری اتوبوس‌های نو و جدید در خطوط نیازمند اتوبوس خواهیم بود و این امر تاثیر مثبتی در کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌ها و افزایش کمی و کیفی خدمات اتوبوسرانی خواهد داشت.

نظر شما