شناسهٔ خبر: 60437030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بهترین خبر برای مورینیو: مثلث رم به فینال می‌رسد

پائولو دی بالا، لورنزو پلگرینی و لئوناردو اس پی ناز ولا همگی رو به بهبود هستند، بنابراین در فهرست تیم رم برای بازی با سویا در فینال لیگ اروپا خواهند بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه فینال لیگ اروپا در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد و تیم پیروز، علاوه بر کسب جام قهرمانی، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز کسب خواهد کرد. در این بین، رم با مشکل مصدومیت تعداد زیادی از ستاره‌هایش روبرو است.

دیبالا، مهاجم آرژانتینی رم، بعد از مصدومیت مچ پا برابر آتالانتا در 24 آوریل هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل برسد و در مسابقات مهم تنها چند دقیقه به میدان رفته است. اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد ستاره آرژانتینی امروز تمرینات جدی‌تری را انجام داده و انتظار می‌رود برای فینال لیگ اروپا دست‌کم روی نیمکت باشد.

همین مسئله برای اسپینازولا صادق است و مصدومیت عضلانی او بهتر شده؛ ولی وضعیت پلگرینی از همه بهتر است. مچ پای او آسیب دیده بود و در باخت 2 بر یک مقابل فیورنتینا استراحت کرد و به نظر می‌رسد برای فینال در ترکیب اصلی باشد.

رم این هفته در سری A شکست خورد، ولی سویا هم شرایط مشابهی را تجربه کرد و در لالیگا 2 بر یک مغلوب رئال مادرید شد. حالا تیم اسپانیایی سه بازی است که طعم برد را نچشیده و این خبر خوبی برای ژوزه مورینیو و رم است.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما