شناسهٔ خبر: 60125407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ما سا رو: امیدوارم میلان و رئال به فینال برسند

اسطوره میلان ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید و میلان به فینال لیگ قهرمانان برسند. او از کارلو آنجلوتی هم به عنوان بهترین مربی دنیا نام برد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ماسارو، اسطوره میلان، که حالا قدم در 61 سالگی گذاشته، بی‌تاب دربی اروپایی امشب شهر میلان است. او سابقه قهرمانی با ایتالیا در جام جهانی 1982 را دارد و با میلان نیز قهرمانی‌های متعدد در سری آ و لیگ قهرمانان را کسب کرد. بدون شک او فینال لیگ قهرمانان سال 1994 را فراموش نخواهد کرد؛ فینالی که میلان با چهار گل بارسا را شکست داد و ماسارو نیز در آن بازی دو بار گلزنی کرد.

ماسارو در مورد دیدار امشب میلان و اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «دو دربی اروپایی قبلی (03-2002 و 05-2004) را خوب به خاطر دارم. شهر به دو قسمت تقسیم شده بود و خوشبختانه هر دو بار میلان صعود کرد. از زمانی که دو تیم به نیمه نهایی رسیده‌اند، در شهر می‌توان یک بی‌قراری خاص را مشاهده کرد. همه بی‌تاب این بازی هستند. بازی‌های اخیر دو تیم در سری آ حساس بوده ولی بازی امشب چیز دیگری است.»

ماسارو ادامه داد: «نمی‌توان کتمان کرد که تمرکز اصلی دو تیم روی دربی اروپایی است. این نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و اطمینان دارم که بین هواداران مشکلی ایجاد نخواهد شد. همه چیز به شکل درست و ورزشی بین هواداران پیش می‌رود و ببینیم چه تیمی صعود خواهد کرد. امیدوارم میلان بهتر بازی کند و به فینال برود.»

ماسارو در مورد کارلو آنچلوتی و احتمال برخورد میلان با رئال مادرید در فینال گفت: «کارلتو دوست خوب من است. ما پنج سال در میلان هم‌تیمی و هم‌اتاقی بودیم. روزهایی که قرار بود برای یک بازی اروپایی سفر کنیم، من بودم که صبح‌ها او را در کمپ میلانلو از خواب بیدار می‌کردم و کمک می‌کردم آماده شود. او یک بازیکن درجه یک بود و حالا مربی شماره یک دنیاست. کارلتو از آریگو ساکی چیزهای زیادی یاد گرفت و در مربیگری به همه افتخارات رسیده است. رئال باید سیتی را از پیش رو بردارد و ما هم اینتر را که کار ساده‌ای برای هیچ‌یک از دو تیم نیست. امیدوارم در فینال یکدیگر را ببینیم.»

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما