شناسهٔ خبر: 60435464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در پایانه مرزی خسروی کشف شد

کرمانشاه – ایرنا - ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با قاچاق سوخت موفق به کشف ۵۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و کنترل پایانه های مرزی استان طی عملیات های جداگانه در مرز بین المللی خسروی موفق به توقیف چند دستگاه کامیون حامل قاچاق سوخت شدند.

در بازرسی های صورت گرفته ۵۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این رابطه پرونده تشکیل و جهت بررسی و صدور حکم به مراجع قضایی ارسال شد.

توقیف ۲۶۰ دستگاه وسیله نقلیه پلاک مخدوش و فاقد پلاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد تشدید مقابله با خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش، گفت: در این راستا ۲۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد قاپ زنی و کیف قاپی در شهر کرمانشاه، طرح مقابله با خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک یا پلاک مخدوش به مدت ۷ روز به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح گسترده ۲۰۲ دستگاه خودرو و ۵۸ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک با تلاش ماموران شهرستان کرمانشاه توقیف و روانه پارکنیگ شدند.

دلیری تصریح کرد: این طرح دستاوردهای دیگری نیز به همراه داشت از جمله اینکه ۱۹ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

دستگیری سارق حرفه ای منزل در کرمانشاه

ماموران پلیس آگاهی استان در عملیاتی موفق به دستگیری سارق حرفه ای منزل و مغازه و کشف ۱۴ فقره سرقت شدند.

در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در کرمانشاه و ارسال پرونده به پلیس آگاهی استان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های صورت گرفته به ۱۴ فقره سرقت منزل و مغازه در کرمانشاه اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را به یک مالخر داده است.

ماموران در ادامه ضمن دستگیری فرد مالخر، در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اموال مسروقه را کشف و پس از شناسایی مالباختگان، اموال را به آن ها تحویل دادند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و سارق و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

توقیف محموله پارچه قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف یک هزار و ۷۵ متر پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فضل اله پرنو» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروی توقیفی یک هزار و ۷۵ متر پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال کشف شد.

پرنو در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق وسایل و قطعات داخل خودرو در اسلام آباد غرب

ماموران پلیس آگاهی اسلام آباد غرب موفق به دستگیری سارق وسایل و قطعات داخل خودرو و کشف هفت فقره سرقت شدند.

پس از وقوع چند فقره سرقت وسایل و قطعات داخل خودرو در اسلام آباد غرب، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای فنی و تخصصی موفق به شناسایی فرد سارق شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت وسایل و قطعات در این شهرستان اعتراف کرد.

در این راستا تشکیل پرونده قضایی و متهم جهت صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲ و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۲ و نیم میلیارد ریال شدند.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و پس از توقیف آن ها، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی که یک دستگاه نیسان و یک دستگاه اتوبوس بود، ۲ تن زغال و ۱۶ دستگاه خرد کن برقی کشف شد.

حق جویان در پایان ارزش محموله های قاچاق و فاقد مجوز کشف شده را ۲ و نیم میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده هایی تشکیل و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

عامل تیراندازی در دالاهو به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت یک واحد صنفی در پارک سراب این شهر شدند.

سرهنگ «محمد محمدی» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی به سمت واحدی صنفی واقع در ورودی پارک سراب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی دالاهو با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و وی را در منزلش طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

محمدی در پایان گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما