شناسهٔ خبر: 60418615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عصر شنبه در مراسمی با حضور عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حجت الاسلام میرامینی امام جمعه آبیک، مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظام و انتظامی شهرستان آبیک ضمن تقدیر از خدمات حامد فتوحی فرماندار سابق، حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد.

photo_2023-05-27_20-43-16

حجت الله مددخانی در این مراسم ضمن بیان رویکردهای خود در فرمانداری اظهارداشت: مردم نجیب و شریف آبیک شایسته خدمات بیشتری هستند و در این دوره نیز چون گذشته در مسیر خدمت رسانی گام برخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با مدیریت جهادی کار خواهیم کرد تا خدمت رسانی شتاب گیرد و بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

سرپرست فرمانداری آبیک تصریح کرد: از بیست سالگی وارد کار اجرایی و ستادی شده ام و با تجربه گذشته و با کمک مدیران و مردم تلاش می کنیم ضمن تکمیل طرح های نیمه تمام برای چشم انداز روشن برای مردم این شهرستان به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

photo_2023-05-27_20-43-11

مددخانی بیان کرد: توجه به بخش صنعت و کشاورزی، جدی گرفتن جوانان و بانوان و سپردن مسئولیت به آنها و اجرایی شدن حکمرانی مردمی را در اولویت خود قرار می دهیم.

وی توجه به به جوانان و نوجوانان و افراد اندیشه ورز را از دیگر برنامه های خود در فرمانداری آبیک عنوان کرد.

photo_2023-05-27_20-42-38

در این مراسم از خدمات 16 ماهه حامد فتوحی فرماندار سابق آبیک تجلیل شد.

انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما