شناسهٔ خبر: 6041303 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

زورگيران مسلح از کتک خوردن قربانيان فيلمبرداري مي‌کردند

باند ياکوزاي پايتخت متلاشي شد

صاحب‌خبر -

اعضاي باند «ياکوزا»ي پايتخت که با انواع سلاح‌هاي سرد و گرم اقدام به زورگيري از شهروندان مي‌کردند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در پي مراجعه تعدادي از شهروندان به پايگاه دوم پليس امنيت عمومي فاتب در حاليکه مرجوعه اي از دادسراي ناحيه 34 تهران در دست داشتند مبني بر شرارت و ضرب و جرح آنان توسط يك باند مخوف به سركردگي «احسان» معروف به «ياکوزا» پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

تحقيقات ماموران حکايت از آن داشت که تعداد 8 نفر از اراذل و اوباش منطقه غرب پايتخت باند مخوفي را تشکيل دادند که اين افراد ضمن سرقتهاي بزرگ در غرب تهران اقدام به زورگيري مي نمايند و پس از ضرب و جرح و گرفتن فيلم از طعمه هاي خود اموال مالباخته را گرفته و آنان را رها مي کنند.

در ادامه تحقيقات پليسي و با بهره گيري از منابع اطلاعاتي مشخص شد متهمان داراي چندين پاتوق و مخفيگاه مي باشند اين افراد مسلح به سلاح گرم و سرد بوده و به صورت گروهي اعمال شرورانه خود را انجام مي دهند و لذا مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران پايگاه دوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه پس از گسترده نمودن چتر اطلاعاتي و تشكيل پرونده و همچنين اخذ دستور از بازپرس دادسراي ناحيه 34 تهران اطلاع حاصل شد كه اين افراد در منزل فردي به هويت «منصور» واقع در بلوار فردوس جمع شده و در حال قمار بازي مي باشند که سريعا اكيپي از عوامل مجرب اين يگان به موقعيت اعزام شدند اما متاسفانه قبل از حضور مامورين از محل رفته بودند و در آن مكان دو نفر به نام هاي «رامين» معروف به «احسان ياكوزا» اراذل اوباش سطح2 و «منصور» به همراه آلات استعمال مواد مخدر از نوع شيشه دستگير و در بازجويي از متهمان آنان عنوان داشتند كه همدستان ديگرشان به مخفيگاه ديگري واقع در محدوده جنت آباد رفته‌اند.

سرهنگ عليرضا لطفي رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:در ادامه ماموران در يک عمليات منسجم و هماهنگ با حضور و عزيمت به محدوده جنت آباد در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه تعداد 6 نفر ديگر به هويت هاي «ارسلان»، «کيوان»، «قدرت»، «سياوش»، «اژدر» و اردشير» را دستگير و به مقر پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل کردند.

نظر شما