شناسهٔ خبر: 60367957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برانکو: طارمی را به دینامو پیشنهاد کردم/ یک مربی گفت محرمی می‌تواند در بارسلونا بازی کند

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق پرسپولیس با بیان اینکه در انتقال محرمی به دینامو تاثیرگذار بود، گفت: حتی من زمانی طارمی را هم به سرمربی دینامو معرفی کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دیناموزاگرب توانست با برتری برابر رجیکا قهرمانی خود را در لیگ کرواسی قطعی کند. این در حالی است که گل پیروزی بخش این مسابقه را صادق محرمی ستاره ایرانی به ثمر رساند.

سایت وچرنجی کرواسی به تمجید از این ستاره ایرانی پرداخته است. محرمی روز دوشنبه صد و پنجمین بازی خود را انجام داد. لوکوموتیو، پرسپولیس و ملوان تیم‌هایی است که محرمی سابقه بازی در آن را دارد.

در همین راستا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق دینامو که محرمی را به فوتبال کرواسی معرفی کرد، در مورد قهرمانی دینامو اظهار داشت: دینامو امسال نوسان زیاد داشت و اگر تیم های دیگر مثل هایدوک در شرایط خوب خودشان بودند، کار برای قهرمانی این تیم سخت می‌شد.

وی در مورد درخشش محرمی افزود: ابتدا یک بازیکن ملی پوش را از ترکیب تیمم خارج کردم و صادق را در ۲۰ سالگی در یک بازی لیگ قهرمانان بازی دادم چرا که به او و ویژگی‌هایش او اعتقاد داشتم. صادق واقعا حرفه‌ای است. در ابتدا در دینامو خیلی کم استفاده شد، اما این نظر من است. او پتانسیل فوق العاده ای دارد و هنوز هم می‌تواند یک انتقال خوب داشته باشد. او یک مدافع مدرن و بازیکن باشگاه‌های بزرگ است.

سرمربی اسبق دینامو گفت: او می‌تواند در سطح بالایی بازی کند چرا که بازیکنی سرعتی و مسئولیت‌پذیر است اما خوشحالم برای آن گل در دینامو. او پسر استثنایی و با شخصیتی عالی است. صادق حتی بعد از این همه سال تسلیم نمی‌شود و در حال حاضر برای پنجمین سال در این تیم حضور دارد. حس خوب وقتی است که هم تیمی‌هایش هم او را دوست دارند.

برانکو: طارمی را به دینامو پیشنهاد کردم/ یک مربی گفت محرمی می‌تواند در بارسلونا بازی کند

برانکو در مورد اینکه آیا او در زمان حضورش در پرسپولیس هم گل نمی زد یا خیر، گفت: گلزنی برای یک مدافع کار راحتی نیست. حالا کمی بیشتر خودش را آزاد کرده، توانایی هایش را نشان داده و احتمالاً از این به بعد بیشتر گل می‌زند.

وی در مورد نحوه انتقال محرمی به دینامو و نقش او در این انتقال گفت:‌ من او را به سرمربی دینامو معرفی کردم و سپس نماینده باشگاه آمد تا بازی‌های او را ببیند. کلیپ‌های او را هم برای این مربی فرستادم و از این بابت خوشحال هستم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا او ۱۰ میلیون یورو ارزش دارد یا خیر گفت: این انتقال توجیه دارد. برای مثال من طارمی را پیشنهاد دادم که هم اکنون با ۲۱ گل زده بهترین گلزن لیگ پرتغال است.الان هم کسی از عملکرد محرمی گله ندارد و همه او را دوست دارند. حتی زمانی سرمربی هایدوک گفت که محرمی می تواند در بارسلونا بازی کند.

نظر شما